cypern


Jo jag o Sandra åkte ju som sagt var till Cypern för 2 veckor sen. Känns som man borde nämna något om det. nu när man har fått lite distans till det vill ja verkligen jäääättegärna tillbaka. jag insgå inte där nere va kul vi faktiskt hade. Å sista dagarna blev vi sjuka å ville bara hem så slutet va kanske inte jättebra. usch vilken jobbig hemresa det var!

Nej det går inte att skriva om det här. Precis samma sak som när folk frågar. "Hur var det i Cypern?" Jootack, svarar jag. Det var bra.
Torrt svar. Egentligen bubblar jag av intryck, händelser, personer och minnen som jag bara vill skrika ut och berätta om. Men det känns som att det är allt för mycket och istället kommer ingenting ut.
Så äh, cypernveckan får gå i graven med oss, SS-flickorna och de som delade veckan med oss; Häänah, Cathi, Scott, Jonas, Kingen, Skåningarna-Filip, Robbie Williams, Peter+Ulricehamn, GG, Norgetjejerna som faktiskt var från Dalarna, mormor och morfar plus alla andra som man konverserat med. Galet va bäst ni var.
73439-65



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback