Söndag kväll

Okej, O Brother Where Art Thou är verkligen en av världens bästa filmer. Har den inte setts så GÖR DET! Och fast den är sååå bra somnade jag gott till den igår, den är alltså bra på alla sätt och vis :P

Idag hare vart en softdag. Men suttit framför tvn eller suttit i telefon å försökt hängt med i snacket, inte alltid så lätt! Jag och Mor tog även en vända till julmarknaden idag igen. Igår var hon tydligen där och rekade... Tänkte över saken inatt och idag var hon där och shoppade! haha. Jag följde snällt med - köra blev!
Efter det blev det film. Capote. Kändes som det var en sån där film man borde se - Oscarnominerad å oscarvinnare. Det var iaf hyffsad, inte världens bästa film men den va inte dålig på nå sätt heller. hhhaha nu känner ja mig som Daniel i Juryn!
Promenader har även tagits titt som tätt! Skönt å varmt ute idag :D Behövde inte ens jacka!

Nej det var inte så mycket mer som hänt idag. Ingen träning idag inte. hahah. Jag och Helen frågade oss förra veckan om det seeeriöst var värt allt slit. Jag vet inte ja...
Nej vi hörs! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback