SKANDAL (å Europekonsert)

HERREGUD, såg precis Idol från igår. Ja fatta inte va de va som hände... de verkade ingen annan heller göra. Cissi va usel, Johan va inte heller nå vidare. Så åker DANNY ut :S:S Va blire liksom?!
Cissi gillar ja inte så värst men Johan är väl helt okej. Men jag tycker faktiskt Johan kan ta å hoppa av. När juryn säger att han bara är där och tar andras platser... om de va till mig skulle inte jag vilja va kvar direkt. Han sa ju själv att han borde åkt ut. Cissi tyckte tydligen också att hon borde åkt ut och Danny va kvar - han är ju så mycke mer popstjärna.... Så varför inte bara hoppa av så Danny kommer in igen?!
haha jag är verkligen inget Danny-fan egentligen men jag vet vad som är bra å inte!
SKANDAL!


Så gårdagen då... fick va hemma å "vila" 2 timmar. Sen iväg till Rud. Förfest hos Alexandra. Va mycket trevligt men hände väl inge speciellt direkt. Ja å Helen lovade varann å träna imorrn, hoho! Syns babe!

Sen drog vi till Nöjes där de va världens kö. Alla klagade på deras system. haha men de gick rätt smidigt ändå! Men vi kom lite försent. Väl därinne tappade alla bort varann. men ja höll ihop me sandra iaf som slet med mig genom publikhavet. Först hamnade vi på lite jobbigt ställe. Visst har man hört talas om publikgung men herregud!!! haha där kunde man inte stå. Så fort man kom upp på benen knuffades man ner igen, shiet. de gick typ inte å va kvar där. Blev även nerdränk med öl där - första men inte sista gången den kvällen.... Sen hittade vi ett litet bättre ställe. Riktigt kul va de å även om man inte ens kände igen hälften av låtarna gjorde det inget - alla andra kunde dom ju! Carie-ögonblicket var maaaagiskt! Å avslutningen helt underbar :D :D Hade dock ett psyk runt omkring oss. Han var inte alls intresserad av musiken utan mer av att hitta nån att kyssa. aa lite svårt att beskriva hans beteende men helt sjuk va han. men såg helt normal ut. skum!!

När allt var slut hittade vi Alex i kön å vi 3 tog sällskap till stan. Mat från Sibylla som intogs på McDonalds blev för mig! Hur gott äre inte med mat vid den tidpunkten?!
Å sen blev det nattbussen hem. Va faktiskt helt lagomt. Hade inte orkar fortsätta. Det är ju en kväll IKVÄLL OCKSÅ!! haha. Då ska vi fira Melly ♥
Ikväll ska jag iiiinte ha högklackat. Jag är verkligen inte skapt för det. Ska ha bekväma skor! haha.
Nej nu ska jag gå å sörja lite mer över Danny.
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback