Klippning, Halkbana å Fetiskväll

Well, idag har det hänt en hel del.

Började med att åka in till stan där jag tog en snabbvisit hos Helen som har praktik på Clipodrom just nu! Hon grejade till min lugg så att jag numera kan se igen. TACK!♥

Sen gick jag ungefär 2 meter till körskolan där vi samlades för att åka iväg till halkbanan. Vi va 4 st å en gick media å en annan hade ja teorin samtidigt som så de va lite gött att man kände igen några!
Halkbanan gick fint. Det va först nervöst, sen jättekul å sen riktigt drygt :P hmm!

Sen tillbaka i stan där jag å far tog en liten tur på stan för att leta dig.kamera. Det är ju det som står högst upp på önskelistan till jul. Jåraaa så atteeee...

Hemma igen sov jag en liten stund (skräll) och sedan styrde jag å Helen fetiskväll. Tänkte dra ihop några tjejer, vi fick med oss Andrea och Eleonor. haha. fast vi va inte så jääteamitiösa kanske och det räckte väl med dom. Dom två kan liksom själva stå för underhållningen en hel kväll! Vi såg dock på Idol istället å shiet va bra det var! Rätt 2 som gick vidare å nu spelar det ingen större roll vem som vinner. Samma som förra året, då hade jag inte heller nån favorit - lika bra båda 2. Fast det är ju ganska tråkigt iofs, inte ha nån att heja på i en final! Ni missade väl inte Kristin i publiken föresten? hahah va ja skrek när ja såg henne!

Nej ikväll ska ja sova tidigt för jag å A-I ska upp tidigt imorrn för en trip till stan - Tessie!


Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Ehlin

haha ja skrek med, mamma bra men vad är det ^^ hahah, jättemånga ggr. ju!!!!

Postat av: Anonym

lika bra bägge två? knappast! ;)
brukar alltid bli så att tvåorna lyckas efter idol och ettorna glöms bort, så jag hoppas verkligen på eeeerik hahahha

2006-12-01 @ 16:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback