Galen lördag!

Lördag i bilder:
73439-94
Vi var bjudna hem till Amanda, Skåre, på middag! Vin och räkor intogs väl mest.
Linnea, Ida och jag.

73439-96
Sång och dans såklart. Linnea å Ida stod för sången och vi andra för dansen ;)
Anna-Ida och jag. Åsa fotar ;D

73439-95
Sen drog vi till bussen. Där övade Linnea på ställningar inför Arena!

73439-91
Heddan, jag å Ehlin mös mest istället!

73439-93
Bussresan, bäst på hela kvällen? :D Ja å Ehlin rockade loss rätt rejält med ehllans mp3! hahaha

73439-92
När man tänker på Johnny Depp, då ser man ut så här!
OJÄ!

Kvällen fortsatte sen med Arena. Där var det väldigt lagomt med folk. Mycket folk! haha blev lite jobbigt på dansgolvet ett tag med. Å extra mycke glas va de på golvet, så jobbigt?! Kvällens höjdpunkt var ju dåra att Hjalle var på scen å spelade. Kul å se! Kvällen liknade K6kvällen. Typ alla i klassen var där plus en massa dejekillar. Perfekt! Michaela dök upp också. Hon hade typ åkt till Arena själv, haha söt!
Sen att man var känd av flera som "Lebens kusin" vet ja inte riktigt.. jag har ett namn:$
Vi var duktiga och styrde skjuts hem också istället för jobbig och tidig nattbuss :D De va riktigt gött! Fredrik är snäll :)
Aa, kvällen va riktigt bra.

(Smek min handled fortsätter!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback