Framtidens reseplaner

73439-105

Utav Polen-filckorna blev Jennifer den första att återvända! Alla ville ju grymt mycket tillbaka till Krakow när vi va där! Underbar stad och mycket bra shoppning. Å nu är alltså Jennifer där, men det är väl mer för projektets skull antar jag =)
Ja, en resa till Krakow måste verkligen styras i framtiden! Närmaste utomlandsplanerna är väl dock Finland. Där har jag aldrig varit och det borde ses! Dessutom vore det jäääättekul att träffa finskorna igen från Cypern. Kunde ju inte åka dit på 22årsfesten. Men perfekt om man vill till Helsinki och vill ha nånstans att bo och ha nån som kan visa en staden!
Som jag sagt förrut så planerade ju jag och Sandra för ett x antal år sedan in ett par resor. När vi fyllt 18 skulle det bli Cypern och det är ju gjort. Nästa resa ska bli av när vi är 25 - Mexico som gäller då!!! Och det håller vi stenhårt på. Hoppas ju även att det blir några resor däremellan!
För min egen del är det Australien-Erin och Kina-Yi som gäller! Ska bli väldigt kul.
Sen att leva mer efter "Ta det som det kommer" är väl min filosofi så det känns lite väl planerat detta. haha. Men nej det är bara tankar som kommer gemonföras. När däremot.. det spörs väl =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

shadows from the dark. .. . . ... ...

2006-11-20 @ 19:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback