Förberedning inför idolfinalen

Idag hade vi världens sovmorgon. Ja måste väl även kalla det sov?lunch? Iaf vaknade jag 11 och skulle börja 2=) Sådär lagomt.
I skolan hade vi text, idag med Fredrik!! Lite kul med omväxling även om Anita rockar... Men hon kommer tillbaka om några veckor och rättar Fredriks stavfel! hoho. Patrick stod för fikat men även Heddan hade med kakor. Jag, Ehlin och Malin fick även en specialare av Anna-Ida, fruktsallad! Inga fel.

När klockan var 4 och texten var över slutade dom flesta men jag, Ehllan å Kristin traskade över till Sundsta där vi skulle ha pos.livsstil. Lagade mat ikväll så slipper vi lektionen imorrn! Det var mkt trevligt och som jag sagt var vi endelade i grupper med folk vi inte alls känner.. vi var dessutom bara 2 i min grupp! men bra teamwork blev å allt flöt på jättebra:D
Fast just när vi åt kände jag att jag hamnade vid helt fel bord. Inga vidare kommentarer.

Vi var väl klara strax efter 6 och jag och Ehlin som planerat att åka med 18.50 bussen går ut och sätter oss för att vänta på stadsbussen å vänta inne i stan istället. När vi väl sitter där, ja då kommer det en Dejebuss:O hahahha. Fatta va häpna vi blev!?? Satt å gapade som 2 fån å peka på bussen när den åkte förbi.
Så vi fick som planerat åka in till stan där vi paxade två guldklänningar till revyn å sen åkte vi hem.

Nu på kvällen har har jag spelat en massa spel med pappa=) och jag VANN för en gångs skull på frågespel över den mest allmänbildade pappan i världen. Fast då hade jag lite handikapp, men ändå!


Imorrn blir det lång sovmorgon igen, åka in å köpa klänningarna, 1 lektion där vi ska titta på våra reportage och sen hem för att förbereda mig för Idolfinalen:D hhahahhaa. va KUUUL det ska bli!

puss smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback