Fantastiska fredag - eeeeller inte!

Med glatt humör gick jag upp klockan 7 imorse för att ta mig in till körlektion. Men min far var så snäll å åkte bil med mig så ja slapp bussen iaf. Gött!!
8 va den klar å typ då kom min mor in med hunden som skulle klippas så ja gjorde som sällskap.
Hade tänkte å ta 10-bussen hem men då skulle ja bara hinna va hemma 1 timme eftersom jag skulle åka in med några kompisar till stan vid 12 sen.
Så smart som jag var stannade jag i stan för att slippa ha det så stressigt. Och jag vääntade å väntade. Åt lunch med mor å far. Å väääntade. Gick själv. Gick själv på Stan. provade kläder. å Vääääntade.
Pratar med Matte. Dom ska åka 13.15 från Deje. Yääj! 14.15 ringer dom å har fått fel på bilen i forshaga. Klockan 15 är dom äntligen inne. Då hade jag gått på stan ett bra tag så presentletning fick bli fortast möjligt tyckte jag. Resten är historia som inte kan skrivas här.....
Gaaah. Buss hem 16, hemma 17. Nu sitter jag här och ska alldeles strax bege min in till stan IGEN. Förfest på Rud och sen Europe på nöjes. Inte det minsta motiverad till nåt. usch vilken seg dag. VIll bara lägga mig i sängen med min gosiga nyklippta hund å se på idol :// och SOVA!

(ursäkta alla klockslag i inlägget. haha. måste varit väldigt kul att läsa detta. ursäkta.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback