Dålig start på dagen?

Idag var det körlektion kl 08.00 igen då! Jag och Carl smed en plan åt mig igår att ja skulle byta buss i forshaga å så, fick sova längre på det viset :p bangar ju inte. så iaf kliver jag på en buss i deje, i forshaga går jag av för att byta till bussen framför men då ÅKER den!!! :S Så ja får gå på dejebussen igen. hahha.

Busschauffören på dålig svenska: Skulle du med den bussen?
Sara: haha jaa?!
Busschauffören på dålig svenska: Men vart ska du då?
Sara: Jo ja ska in till stan men ja måste komma in snabbare än den här bussen. (skulle kommit typ in 08.20 med denna buss)
Busschauffören på dålig svenska: Men min buss är jättesnabb. *blink blink* Jag kör fort vettu *blink blink*

jäjä tänkte jag. det är ju ändå inget å göra åt. anande att min körlektion skulle bli inställd men ni skulle sett va chaufförn körde på :D ahhahah! Så oja, vi var inne vid torget typ 5 i 8 ;) Precis jättelagomt!
I skolan var det "bara" prov som stod på schemat... sen pluggade vi lite projekt också ja å A-I! Sen blev det stan med Malin. Fixade diverse ärenden. bye bye till Mollan å istället joinade Jacob. Vi fixade också lite viktiga ärenden. Så gud va bra allt är nu:D

haha Ehlin fråga om ja har pluggat eftersom ja inte uppdaterat... men Njaa! Dåligt med det. Efter stan blev det massa godis å glass å annat framför tv:n. Sen en sovstund o sen har ja rensat i min byrå. Jag är verkligen en sån som inte kan slänga ett enda papper. tänker att de där kan man göra något kul av i framtiden. men nu slängde ja faktiskt några verb-papper från franskan i 8:an... va väl kanske på tiden?
men plugg kanske blir nu. har fortfarande inte läst alla texter i häftet! haha. har du ehllan??!

gud va mycket text det har blivit på sista tiden här i bloggen... yäpp. men vi säger så då! hej


Kommentarer
Postat av: Ehlin

en gång..för länge sen.. men whateveeer ;D !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback