Dålig start - Bättre slut!

Imorse var bussen cp! Det kom en ungefär 10 minuter för tidigt och en 15 minuter försent. Jag var där när den skulle gå och fick alltså sitta ensam å vänta på bussen eftersom alla andra som bor här på Risäter är så fucking duktiga och alltid är ute i god tid så dom hann med den första bussen fast den var 10 minuter för tidig :S CP!
Jag kom in till skolan förut där det blev lite träning för mig och Ehlin. Vi la även in några moment i våra redovisningar för att komma på högre höjder ^^ hoho! Jag styrde t ex mobben ja!
Redovisningen gick väl hyffsat! RIktigt svårt å säga faktiskt eftersom man varje gång får världens black out och har ingen aning om vad man sagt eller gjort, om man ens fått med allting?! Men ja, det gick nog fint=)

Sen blev det lite irrande runt på Älvkullen för att försöka förstå hur vi skulle greja grupperna till Pos. Livsstil imorrn! Vi ska ju laga mat och vår kära fröken har placerat oss i grupper med folk som vi absolut inte har snackat med förr - och dessutom skulle vi stämma träff med den gruppen för att bestämma vad man ska laga. inte jättelätt men det fixade sig till slut.

Denna dagen var tänkt att enbart ägnas åt Samhällsplugg men ett litet rykte om att Anders Johansson(Varför säger man alltid Johansson?) fått influensa och jajjemän! efter ett telefonsamtal med hans fru bestämdes att även morgondagens lektioner ställs in och vi slipper samhällsredovisning imorrn :D:D:D Hejdundrande gött just nu men det hade iofs varit skönt och haft det gjort för sen har vi(jag) inget mer plugg på hela terminen!

Efter projektarbete med A-I drog jag mig till stan och in på Åhlens för att catcha med Sandra! Vi hann inte prata färdigt och bestämde fikadejt nån timme senare. Jag gick efter det till Teliabutiken för att få reda på vad min mobil kommer gå på att laga (FET SPRICKA I DISPLAYEN, yttre). Kanske inte världens roligaste nyhet; 1070 spänn!!! HEJ SARAS JULKLAPP!?? Jao, vi får se vad det blir med den mobilen...
Sen blev det körlektion o den gick fint! Va ju tur eftersom dagen D snart nalkas :P Den tog dock slut väldigt fort så då hann jag även med ett varv inne på H&M där jag underhöll Michaela (praktik där) Hon berättade bl a att hon får ena väldiga stötar av kodgrejsknapparna.

Hejhej till Bergie och sen fika med Sandra. Spring till bussen och kvällen har spenderats framför tv:n! MYS.

Hmm, jag uppdaterar sällan men det blir riktigt långt när jag gör det känner jag. Det i sin tur känns tråkigt därav den speedade avslutningen!
Hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback