Sommardag

Ååh jag känner mig så underbart fräsch idag! Solen gör verkligen sitt jobb.
Igår när jag och mammis hade myskväll berättade hon att det skulle bli sommarvärme idag så direkt sprang både hon och jag till min garderob, vi tänker verkligen lika jag och min mamma. Vi gick igenom olika kombinationer och färger men vi båda fastnade för min gröna klänning. Det var ju dock förra årets men ja tyckte att det funkade suveränt ändå! Och med mitt gula linne under och mina gul&blåjeans uppvikta och vita strumpbyxor blev jag fantastiskt snygg. Jag hade även mina söta bruna vårskor.
Idag hade jag spanskaprov. Gick hur bra som helst! Är ju bara att tänka logiskt.
Många frågar mig hur man ska göra för att bli så snygg som jag, men ja säger bara EN sak! Självförtroende tjejer. Då lyser du lång väg och alla lägger märke till dig! (käka även vitaminer, brun+ piller, järn, hårväx+, smörj in dig med brunkräm och några andra piller som jag tänkte rekommendera när jag börjar med mina skönhetstips)
Kram Saris



and baaaaaaaaaaaaack to reality!
73439-2

Valborg börja ju rätt bra! Förfest kul med en pusslek vs sanning eller konsekvens. Resten av kvällen behöver vi ju inte ens nämna!
www.mangsbo.bilddagboken.se för fler bilder.

Veckan har bara varit fylld med överdrivet mycket plugg. Engelska nationella. Samhällsredovisning. Spanskaprov. Svenskaredovisning. Men nu är den här veckan klar iaf. Imorrn tar jag mig lite ledigt å glider runt på stan istället ;D
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback