paraply-spaning

Usch va tråkigt när man ringer till nån som inte har tid å prata:P när man verkligen har tråkigt å vill prata me nån :P å nu har vi ju inte hörts av på riktigt på typ 2 veckor! men du ringer ju sen Gotte :D :D

Vart ledig idag då, inge töligt gött! tänkte sätta mig me samhällen men kom på att de blir alltid bäst när man gör de dagen innan så ja spar mig ;) hoho. Istället så tog jag å mor en shoppingrunda på Roths! Hittade massor men det blev inget köpt. Så ja fortsatte in till stan för att leta vidare. Där träffa ja sandra o michaela å dom gick snällt med i alla affärer! Skulle ha ett nytt paraply eftersom mitt blev SNOTT! hrmmm. Hittade ett fint på HM. Ett vitt me svart på. Precis som en fotboll. hahahhaha, köpte INTE de :D
Sandra å ja hade en trevlig stund på stan å efter de har ja inte gjort nå speciellt.

nej de här blev tråkigt. nu får du faktiskt ringa. =) byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback