HELGEN

Skulle det inte regna fredag? Skulle det inte regna lördag & söndag? =) Jag har iaf njutit över att TV:n inte alltid har rätt!

I Fredags efter en tråkig skoldag vare dags för grillning igen! Denna gången hos Malin. Malin som numera bor i ett görtomt hus :( men va gör de när de kommer en massa trevliga människor som fyller upp det?! Dessvärre hade dom ingen grill heller så efter en lååååång diskussion med David kom han på att han hade en snygg liten väskgrill! Tillsammans med en engångsgrill blev de perfekt. 
När jag är på väg till Malin får ja sms från Pär som frågar om de blir nån grillning, hos vem och när? 
Eller äh de va inge kul å berätta.....
Hmm, kvällen blev iaf jättetrevlig me go mat, älskvärda kompisar och roliga lekar! Som tur var gick Kihlle med Malin på spökjakt innan vi åkte hem :)


 lördagen åkte familjen iväg till Eskilstuna! och jag KÖRDE!! Näästan hela vägen. 17 mil iaf. Sen blev jag så trött så ja sov de 4 resterande milen :P Väl framme vare 40-årskalas på g! Fick världens finaste och mest avacerade teckning någonsin av Ebba. Jättefin när jag och Ludde är på Ostindiefararen! 3D.
Men efter ett tag blev de lite väl många tjocka tanter i 65+klassen så min familj åkte iväg å tog en promenad vid ett slott istället :S Mycket trevligt! DIT ska jag ta med mig alla kompisar när ja får körkort. VÄRSTA grillplatserna alltså. måste dit igen:P Sen så blev det tydligen studentbal vid slottet så vi stannade å tittade på alla fina bilar och klänningar. Jättekul. Tänk bara 1 år kvar nu så står vi där... uh va ja längtar. Överklass-skola var det garanterat.
När vi kom tillbaka hade alla andra åkt hem, gött! Bara min släkt kvar, haha. Å då beställde vi värsta pizzorna, göörgoa! å sen tog vi en promenad till. Ebba, 7 år berättade alla sina kärleksbekymmer. Hon var kär i Isak i 3:an och dom hade pratat jättemånga gånger men hon visste inte riktigt vad han kände för henne... =/ hon berättade även om Lea i hennes klass som är JÄTTEäcklig. Hon säger "Kiss my ass" å sånna grejer. Ebba :D You go girl! Sen åkte vi iaf hem!

Idag vaknade jag sent sent sent. Klockan var runt 1. Å sen har jag inte gjort nånting. Bara sett på film, ätit, vart ute å gått. Ikväll cyklade jag å Linda till Forshaga! Hälsade på MIchaela å henens lillebror som fyllde 3 år idag! KALAS:D


Jao, det var väl min helg. 
Veckan kommer bara bestå av massa plugg. Matte och svenska. Som tur är har vi ganska mycket inställda lektioner så man hinner med att plugga! hahah. låter dumt
Nästa helg hoppas jag att Sandra kommer hit. Saknar henne och alla sommaraktiviteter! Vattenhinderbana, gungorna varje kväll, kvällsmat nere vid sjön, stugan! KOM HIT NU DARLING!!!


pöss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback