Veckan

Simple Plan - Welcome To My Life

HEY!

"Intensiva" dagar nu sen jag skrev sist. Hrmm:p Förra helgen var det en liten avslutningsfest för våra lägenhetskompisar som skulle flytta härifrån. Va ju inte vidare rockigt men för en gångs skull funkade uttrycket "det blir vad man gör det till". Vi tjejer gjorde det BÄST!!! Speciellt jag å Linda som dansade ända fram till morgontimmarna! Woohooooooooo =)) Mamma kom å hämta mig halv 8. Hem, sov några timmar, sen upp några timmar och sen åka in till stan till NÄSTA fest.....

.....hos MALIN! I hennes nya fina lägenhet bredvid Lustgården OCH polisstationen! (Måste bara nämnas) Tjaa kanske en 8 tjejer från klassen hade iaf förfest där och HÖG musik spelades, kareoke osv. Och helt plötsligt står det en gubbe där inne å skrattar åt oss :S Å vi märkte inget först heller va de värsta! Men då vare iaf gubben som skulle leverera pizza. Värsta billigt blev det också...
Ja kvällen fortsatte med elvismaskar och dylikt. En promenad på några meter till Bolticstugan där Sofia hade 18årsfest!! Mycket trevligt! När ja kommer hem märker jag att ja har en slips runt min hals ?! hmmmmm....


Veckan går på med ytterst lite att göra i skolan. JAG KLARADE MATTE B!!!!!!!!!!!!! GÖTT!!! MED 1 POÄNG! Enda betyget förövrigt som jag är nöjd med. Usch va allt annat suger...

Teorin började i tisdags å i onsdags klippte jag mig. Blev ju inte JÄTTEnöjd med luggen då kan man säga... hrmm =/ men växer väl snabbt hoppas man. I torsdags blev de en heldag me Michan å Eleonor på stan. Tröja och linne införskaffades.
I fredags tog ja ledigt från skolan och sooov istället. Sen blev de häng uppe i deje! hoho. Massa ätande å cyklande den dagen å mycket folk hann man å träffa.
På kvällen var de iaf 18årsmidda hos Åsa. Jäääättetrevligt verkligen. Go mat, goa klasskamrater. Blev bara hem lite väl tidigt. men jag har ju tappat mitt busskort ://

Igår blev de en softdag hemma. Mamma räddade mina jeans å vi hittade annat smått å gått :P På kvällen
blev de kebab för typ femte gången denna vecka. Jag såg visst sleten ut??? Ja å Eleonor cyklar med vår mat till Andrea där hon å Linda klipper å grejar till Sandras hår. Blev nice!! ;D ;D

Å nu äre söndag då. Den där dagen då det aldrig händer något. Men de är väl skönt med en sån dag ibland också... antar jag. Frågan är om man ska va ledig imorrn eller åka in till skolan och få reda på ännu ett betyg man blir besviken över :S

Kommentarer
Postat av: hej

hej

2006-06-04 @ 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback