Värmläningera

                                                               Halloj!
Har precis kommit hem från föreställningen uppe i Ransäter! Kände att de va längesen ja va kulturell, hehe. Trots att UKM RIKS-final  är i Deje har denna inte blivit besökt, dålig stil! Oftast brukar det ju vara Sandra jag är kulturell med; opera, musikal, teater, revy. Ja vi har sett det mesta. Men ikväll var ja iväg me Anna-Ida och våra mödrar + Maria! Riktigt trevligt, hyffsad bra också även om sången kunde bli lite väl dryg ibland.
Jag och mamma kände igen de flesta som var med å spelade och började även småprata om de och OJOJOJ va vi fick sura blickar från en kärring på raden framför då, hahahah va så kul. Även när mamma skulle öppna en kola och råkade prassla lite med pappret kom samma blick. I pausen var de t o m så illa att kärringen fick byta plats, hahaha. De fick även ja å A-I eftersom vi satt breve värsta ungdomsgänget som RÖKTE, RÖKTE, RÖKTE (hade jag varit 15 år nu hade jag sagt att det är såååååååå trashigt med rökning och det är såååååååå 2005) men vi flyttade iaf men då blev vi (spec. A-I) angripna av knott ist! så var inte så mycket bättre de.

                                                                                                                                      Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback