Häj TRÅKmåndag!

Försökte va hightech å skriva från mobilen förrut men den är ju bara trög! usch :D

Vilken trååååkig måndag =/ Men som en viss klok kompis säger (Gottfried) -Folk som inte har nåt att göra är tråkiga o har ingen fantasi!
Mm de är väl så, också kan ja tillägga folk som inte har pengar! Åker ju till Barcelona på torsda å måste spara vart en litet öre dit faktiskt...
Så idag har ja städat mitt rum!!! Det har varit obeboligt i typ 3 veckor. (Har sovit ute vid TVn) hela garderoben över hela rummet osv. men nu är de nästan färdigt iaf! Så tänkte faktikst sova där inatt. hoho.
Sen kom ja inte på nå mer å göra så då sov ja några timmar, haha, tidsfördriv, bra när man bara kan gå å lägga sig sådär.
Jag är sugen på picknicka, ringde malin men hon skulle tydligen träna å sa att de början regna när som helst! då äre inge bra väder för picknick, om man inte gör de på köksgolvet under två paraplyn som ja å sandra gjorde :D haha. måste ringa henne, hon brukar muntra upp!
-sara jag sover.
-hej sandra :D
-ja är helt slut.
-jag vill ha picknick.
-det orkar inte jag.
-hejdå
-hejdå

hmm, man kanske ska ta å åka upp till stugan då. hälsa på kusinerna å ta årets första vistendopp nu när bryggan å allt är i! serni... jag har faktiskt fantasi men ingen att utföra fantasierna med.
ÅH, en kompis på msn! Kihlle skrev. Då får ja faktiskt lämna bloggandet.


ja bara nyser HELA TIDEN! =(

Kommentarer
Postat av: ehlin

men saaara när ska du blogga igen :/ ???

2006-07-11 @ 11:37:26
Postat av: ehlin

hallÅ? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback