Update!

såå, dom senaste dagarna har varit mkt bra!!!
I tisdags va jag å Ehllan ensamma i folkets hus och dansade. usch va stressad jag är över revyn nu. Det går saaaakta framåt :/ Efter träningen var det dags för lussevaka. Jag, Amanda Lid, Amanda Berg och Anna-Ida åkte till Ehlin för att ha en riktigt trevlig natt ihop.
Mkt tv, mkt godis, mkt te å mackor, mkt promenad, mkt lek, mkt skratt och liiiite sovning. hahaha jag har världens minnesluckor från omkring 4-5 och frammåt. Fick sova typ 7-10 iaf :D Sen struntade vi i skolan och jag åkte hem för att sova men då kom jag på att jag skulle in till stan och köpa lite julklapps med farmor, DRYGT:D

Idag har det vart SPEX! Skitkul å se. Och jag är faktiskt glad att jag inte kom med, är nog roligaste att titta på allt! hihi. Kändes dock lite fel med luciatåg idag, ska de va ska de väl va på rätt dag tycker jag!!!

Å ikväll har det varit träning igen. Går fortfarande segt och jag är stressad. ehehiii.

Helgen styrs lugnt. Skulle va trevligt å gå ut med Sandra å gänget imorrn för det var längesen men har inte riktigt råd tror ja. Måste köpa nån juklapp först iaf! haha.
Men det verkar bli filmkväll imorrn. Bond, Borat, Jackass2 och alla Sagan om ringen filmerna står på schemat.

Lät ju inte helt fel kanske ;

Mattias | säger:

kanske kan va här;P
Mattias | säger:

har ju hela källaren för mig själv.. soffa, uppblåsbara sänagar fåtöljer;P

Ja helgen spörs!
Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback