Söndag - Sovmorgon

Blev sen natt inatt. Först blev jag ju bannad från klotter och satt å va sur över det ett bra tag. Sen kom diverse olika människor in på msn å de va trevligt. Till slut drog jag mig uppåt mot sängen å tänkte somna till en film som gick på tv. men filmen var för bra :P haha. Men kunde liksom inte blunda med ögonen när Viggo Mortensen va med... 

73439-111


I vilket fall som helst somnade jag väl runt 4 nångång å vaknade runt 12 imorse. Då tog jag fram godispåsen från igår och mamma å Ludde joinade mig i sänge å vi såg återigen på Idol. haha. Geeks. Idag är det ju första advent och skyltsöndag men ja skippar nån dejevandring och ska försöka sätta mig med samhällen istället. Har ju kaaanske muntligt prov imorrn. Bäst å plugga på iaf.
nej nu ska ja ta mig en dusch å sen gå en promenad.
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback