smeeeek

Godkväll.
Igår blev planerna lite omvända. Istället för att vara i Mattes källare blev vi i Davids vardagsrum. Istället för att se Bond, Borat och Jackass2 såg vi The Net 2.0, lite av nån annan och Dum Dumare! Jag Kihlle Matte David å Simon åt nachos mm å hade det jättemysigt :)
När Kihlle väl kört hem mig med 2 ungefär så ringer mamma som är på väg hem från stan och vill ha company för hon skulle köra hem nån till Olsäter. Så det var bara att ge sig ut igen , hoho.

Idag har det varit slappt. Dansat en del och spanat in MTV osv för nå inspiration/danssteg men de är ju mest bara sörja där så gick inte så bra.

Jag och Anna-Ida hade tänkt att ha en kväll på stan med våra mammor ikväll, Bio och Alfie men det blire inte, så istället ska jag på bio med far och bror! Bond blir äntligen haha. Å eftersom de inte bli nå Alfie tänkte jag laga mat här hemma nu. Har hittat värsta goda pastasåsen med morötter å purjo!. Skitgott!
Och till alldeles nyligen skulle jag iväg å hämta Carl å Matte inatt eftersom vissa hade bråkat men nu har vissa blivit sams igen så jag behöver inte hämta! Skönt :)


Ser inte fram emot veckan som kommer direkt, träning måste nog bli varje dag. har paniiiiikstresssss. inte en enda julklapp har jag köpt paniiiiikstress. haha. ska sola, fixa kläder till revyn ut å äta med släkten OCH gå i skolan. grrr! nej de här gillas inte.


nej nu ska jag som sagt var gå å laga mat.
På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback