LILLJUL - tejp tejp tejp

Dagen före julafton. 23 december. Lilljul.
Tradtition sedan länge. 6 år tillbaka kanske vi hade vår första? Först hos Sandra sen hos Sara sen hos Sandra... en minijulgran med 2 ljusslingor och röda kulor följer alltid med. Stjärnan gjorde Sandras pappa i folie för ungefär 5 år sen. Julmust och julmusik är ett måste. Paket under granen och gärna en liten ringdans kring den också. Fast den bara når upp till våra knän.
Mmm. Lilljul är bra. Jag gick trosor, oboy och ett jättesnyggt halsband. Vi snackade minnen och framtid. Sandra ska flytta till Leksand.

Under eftermiddan har jag och bor haft julklappsinslagning så nu är det tejp i hela köket och hela matsalen/vardagsrummet, hoho.
Ikväll blir det Bingolottos uppesittarkväll och jag hoppas mamma hinner klart med allt så hon kan joina.

Igår var en mkt trevlig kväll. Lindskog, Heddan och Anna-Ida kom hem till mig runt 7. Då var det kinamat som gällde. Det är allt nya favvisen de. synd att de inte blir oftare. men bil och körkort underlättar iaf.
Efter ett tag kom även David å Matte hit. Tänkte att Karlstadchicksen skulle bli lite beblandade. Efter ännu en stund anländer Amanda Berg och då blir det filmtajm. Snake on a plane! Trodde den skulle va bättre. hade fått för mig de. Inte så jätteverklig men helt okej ändå!
Efter den spelade vi spel långt in i natten. Jag kom väl i säng runt 3 iaf!


Å nu är det mat. Jag viiill inte ha julmat. Jag spyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback