Juldagens fyllesamtal nr. 1

Juldag meaning FEEEST! (för många) Inte för mig. Jag vill inte och jag är sjuk.
Iaf så är det ju andra som festar åt mig märkte jag nyss. Min käre vän Fredrik Olsson, som jag för övrigt aldrig haft telefonkontakt med förr, ringde mig nyss. Fick reda på;
* Han var på Vargåna
* Borna låg i diket
* Han såg Bridget Jones Dagbok med Linnea. M i 6:an
* Han saknar mig och midsommarfesterna
* Att det inte finns något bättre än att umgås med högstadievännerna och att om jag fixar något på nyår är han nr. 1 på gästlistan

samtalet avslutas ungefär såhär:
(Någon annan i bakgrunden) - Vem snackar du med?
(Fredrik) - Men du får ha de så bra!
- VEEEEM pratar duuuuuu med???
- vi kan ju höras imorrn?
- FREDRIK VEM FAN SNACKAR DU MED?
- men då hörs vi då
- Fredrik Fredrik, säg!!!
- okej Hejdå. Puss
- VEEEM?

ahhaa. ja undrar vem den nyfikna personen var. lät inte helt obekant.




förövrigt kan jag bara hålla med alla bloggerskor om att det här var en utav dom bästa jularna. Trots att jag inte gillar min egna tradition med sjukdom lagom till jul men de får väl gå det med.
Jag ska vara väldigt duktig och berätta att julen innebär ju både ge och ta så här är lite av vad jag

GAV:
Läppglans som jag gjort själv till diverse kvinnor i släkten
T-shirt till dave
kalsipper till simp
skitsnygg kruka till mor
det blev ingen cd-klock-radio till far utan en tråkig bok
dvd till bror som han redan hade. MISS!!! men han fick även en skjorta som blev riktigt snygg. TUR!!!
småtjejerna fick cernitlera å magneter, fönsterfärg och böcker
far och morföräldrar fick revybiljetter ^^

å här är lite av vad jag

FICK:
Kläder från min å farmors shoppingtur
Två nästan identiska halsband av Sandra och farmor
halsduk vantar av mormor
presentkort av kusiner och farbror
pyjamas
och de två absolut bästa:
Ny kamera av mor och far
BEVERLY HILLS SÄSONG 1!!!! Herregud vad glad jag blev. Denna har jag letat och letat efter men aldrig hittat. Började seriöst att gråta. Så nu har jag en väldans massa timmar med Bevvan framför mig.

haha NU VET NI hur min jul tedde sig.



På schemat denna vecka.
Bli frisk
Dansa som en galning
Styra nyår


På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback