Torsdag - As I went down to the river to pray

Nu har skolan alltså dragit igång på riktigt, på riktigt-riktigt. Hmm..
Idag började vi med medieproduktion, det verkar dock bli riktigt trevligt. Roliga lärare och roliga saker som ska göras. Inte de minsta teoretiskt :D
Idag hade vi, som vi kommer ha varje torsdag, väärsta sovmorgonen. GÖTT! Men imorrn... då har ja körlektion 8.00 å sen börjar inte skolan förrns 13.00! TUR att man har den bästa sandra som har erbjudit säng och frukost hoppas ja på!

Igår föresten hittade jag en man i slänten i backen upp till mig. Jag blev jätterädd, trodde han va död eller nåt å sprang å hämta mor. Sen gick vi tillbaka men de visade sig att han bara hade "råkat somna" hahaha:D
-Ja va visst lite i tagna!
Joo lite ja!
Usch för män i den där backen. Hatar backen å männen som går där gör det inte de minsta bättre. huuuuh! ://

I helgen ska ja på loppis med en betydligt trevligare man. Looking forward.
Å imorrn fyller Mattias år :D wohoo! BÄSTA presenter kommer från mig å Malin. Jää.

Sov gott å hejdå.

Kommentarer
Postat av: Ehlin

hahaha männen i ditt liv sara,, ;)

Postat av: ehlin

eh, uppdatering frågetecken ?

2006-09-06 @ 16:36:48
URL: http://eeehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback