Tisdag - no music

haha har ni vart med om känslan "jag-känner-mig-som-om-jag-är-med-i-en-film"?
När ni sitter på bussen, är med om något komiskt etc å de känns precis som om det skulle kunna vara en filmscen. haha är ja bra på å förklara?
okej, de hände mig idag iaf. scenen jag var med om skulle kommit in i film ganska i slutet. Tänk dig en romantiskt komedi. En tjej har träffat en kille, dom blir världens lyckligaste par men sen gör killen nåt dumt, tjejen gör slut å jaa ni vet hur de blir. De går ett bra tag utan att dom ser varann. DÄR kommer min scen in.

Tjejen (jag) är ute och går. Det blåser fruktansvärt men ändå mysigt och tjejen ser sådär oerhört myspys ut :P haha. Hon ser mycket tankspridd ut och alla VET vad hon tänker på, HONOM. Hon lyssnar på musik och en låt börjar även att spela i själva filmen. (Plain White T's - Hey There Delilah) en låt om att sakna någon, eftersom dom aldrig träffas, men det kommer bli bra igen. Vinder blåser fortfarande och 3 pojkar är ute på ett fält och flyger med en drake. Tjejen ler lite åt pojkarna som är så faccinerade utav vinden.
Men ändå kan hon inte riktigt vara glad innerst inne, hon vet att något saknas. Hon måste ringa honom!
Helt plötsligt börjar några droppar komma. Hon börjar gå fortare. Hon vill inte bli blöt och hon MÅSTE ringa honom!!! Det regnar bara mer och mer å pojkarna med draken springer in. Även hon börjar springa. Åska också. Det åskar och blixtrar och hon är jätteblöt. Precis när hon kommit fram till huset där hon bodde rycker någon tag i honom, HAN!

Aa, allt stämde väl in förutom de där sista då :P Ja hade då ingen kille som to tag i mig.
haha okej ett ganska fluminlägg men fattar du? Känslan av att "aa de här skulle kunna bli en bra filmscen".

haha :D hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback