Tisdag - California show your teeth

ihiii! Planer skapas inför hösten. Tur att drömmar, planering och förverkligande finns nu när sommarn är slut och skolan börjar om 2 dagar. Annars blir de lätt som förra året, lever kvar i tron att jag har sommarlov och får världens högsta frånvaro.
Onej, denna hösten finns saker att se fram emot å då ska inte skolan bli lidande. Idol 2006 börjar ju t ex nästa vecka, bara en sån sak:D hahaha!

So come on now Ellis, make the right decision!


Jag är fortfarande sjuk. Imorse kunde ja nästan inte prata. Usch. nu låter de väl lite bättre iaf. hoppas ja blir snyggare till torsda ;D MÅSTE ju bara till skolan!!!

Förövrigt funderar jag på att använda ord som sedermera och meningar som "gosa ihop oss i mina Schlossberg-lakan" Varför inte menar ja?



Just de, även fast jag var duktigt sjuk igår med tog jag mig in till Sandgrundsudden med Mor. Picknicken med Sandra å Eleonor blev avblåst på grund av det ej så tillfredsställande vädret. (jag ser ni, där kom ett sånt där ord) Jag och Mor skrattade gott åt Starboys med Smala-SUsie idolerna i spetsen. Sandra o Eleonor joinar å sen kommer dom ÄNTLIGEN, Sven-Ingvars!! wooooh. Deras sista konsert? och nästan 30 000 pers där, inte illa när man tänker på vädret.
Konserten var bra men allt för lång. Ööööh? skrev inte ja om de här i förra inlägget? :D haha kände igen att ja skrivit att den va dryg. Hmm, aja.

Ha en god kväll. /sMbo

Kommentarer
Postat av: ellis ;D

SVEN-INGVARS ;)

2006-08-24 @ 21:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback