Lördan - Body, body wanna feel my body

Heeey!
Igår styrdes Anna-Idas 18årsfest.
Mycket trevligt hemma hos henne, välkomsdrink där hennes mamma inte tog leg på oss :D Värsta coola mamman, hoho ;) Gästerna droppade in, hmm, ganska sent :P (SOFIA) Så vi väntade ganska länge med att grilla men de gjorde bara aptiten bättre (Speciellt aptiten hos SOFIA haha) Riktigt trevligt å träffa Fifare å klassbabes! En spännande tipspromenad som resulterade i diverse tävlingar, jag vann min :D Men inte det totala om man fattar (Ehlin som no är den enda som läser du fattar iaf ;)) Ehlin vann förövrigt totalt.
Anna-Ida hade även fixat en skiva där det spelades en låt om varje gäst, gulligt ♥ GISSA vilken låt de blev om mig? hemm....
Senare styrdes skjuts in till stan (känns som ja börjar bli lite stammis i den där bilen nu...) å Arena sååklart, alla 18åringars favvohak! FAST kanske inte just denna kvällen, haha. Riktigt dåligt med folk första timmen, men då var vi där tidigt också så att... Men då blev de lite häng utanför å träffade mer klasskamrater å annat kul folk :) Dans på arena = åsa å sara L, skär sig å blöder en massa!!! Själv fick ja världens skavsår. knepigt.

Skjuts till forshaga å sen kom världens snällaste Marcus å hämtade mig. De va schysst tyckte jag å Johanna blev lugn! :P

73439-49

"Vaken och nykter nu?"

Hmmm, drog mig nästan direkt när jag vaknade till Linda med Ellis. Kul, va ett riktigt bra tag sen ja såg Linda... Där såg vi på Casanova (jag sov nog mestadels iofs) Efter ett tag joinade även Andrew.
Efter filmen gick vi några meter till Andreas hus å där hände de inte så mycket så jag å Eleonor åkte å köpte mat å sen hem till Andrea igen. Vi åt en MASSA! Fetaste kebabrullen någon? hahaha. Tur att vi har 2 pizzerior här i deje så de blir lite konkurens, godast så ;)
 73439-50
efter maten satte vi på ännu en film, Dawn of the dead? Efter ett tag joinar även Linda, haha. Rörigt?
Å nu har ja cyklat hem därifrån i spöööregn. ysch.


Caaalifornia reeest in peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback