Lördag - Freedom ´s just another word for nothing left to lose

(Jämt bara för att citera Johnny Cash eller Janis Joplin, vem du vill)


Så va de lördag igen då. Jag tror helgerna kommer bli lite mer uppskattade och markerade framöver, pga av skolan förövrigt. Skolan som ja inte alls ser fram emot längre, trots bra schema, överskåp å bra klass....

Igår utnyttjade jag å Eleonor att Linda har fått körkort och vi tog oss smidigt ner till Ksd ;) Bio i siktet och Pirates skulle de bli. Sagt och gjort jag gick och köpte 3 biljetter - LÄNGST fram fanns bara kvar.. Efter nån minut stöter vi på 3 Dejekillar som skulle på United 93, då slog de oss att vi kanske inte alls behöver gå på Pirates och sitta längst fram utan att det faktiskt finns ett större utbud.
Eleonor flirtar lite med biljettförsäljaren och vi får byta bio. United 93 blev och herregud va bra! De va lite tråkigt att man visste hur den skulle sluta men ändå, hade det varit en helt "vanlig" amerikansk film skulle den ju slutat lyckligt och alla skulle klara sig, så man skulle ändå ha vetat slutet!
Kommer hem och går å lägger mig så tidigt så tidigt, 22.30!!! Har de hänt en fredag förut? :P Men de värsta är att ja sen inte vaknar förens efter 11 dagen efter. Sov alltså över 12 timmar, duktigt! Ja behövde lite nattsömn. Denna vecka har ja nog sovit totalt mer på dagen än vad ja gjort på natten...

Idag har det varit en soft dag. Men ja har faktiskt städat hela övervåningen å tvättar å grejat ^^ Sen så har vi varit hos mormor å ätit. Mos å köttbullar till mig som inte jättegärna äter fisk :D TACK!!
Nu ska ja snart dra mig mot Forshaga (eller stan som Anna-Ida gärna kallar byn) o därefter ska vi vidare till Bomstad där det ryktas Träningsoverall-fest !!! jää. (en gång i tiden stavade jag overoll, hahahha DET var tider de)
Fast det blir nog ingen träningsoverall för mig! En dagens outfit kanske vore på sin plats Ehlin?!
Svarta stuprörsjeans. Vitt linne. Grå kritstrecksväst. Det va den de!


Nee nu ska vi no dra oss snart. HEJ!






Kommentarer
Postat av: Ehlin

höhöö.. dagens outfit borde seriöst bli ett måste :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback