FREDAG - Anna-Ida älskling 18 år :D:D

oooj oj, efter ett hmm mindre lyckat sovförsök i husvagn med bror+kusin sov ja hemma i min säng till typ halv 1. Vaknar å de är vääärldens sommardag nu IGEN :D Gött! Tänkte gå ut å lägga mig på baksidan men ja möts av en tragisk syn. Det är höst på min baksida. Den gröna gräsmattan är täckt av bruna, äckliga lönnlöv. Jag fick värsta idéen å började kratta som en galning, men NU efter några timmar har ja en sommargräsmatta igen! Ja ska aldrig mer kratta löv...

Som sagt va fyller en av dom bästa år idag! Roligt me så fint väder. Vi ska hem till henne ikväll å grilla å greja så då är de ju alltid gött me sol, senare blire utgång :D Hoppas på en lyckad kväll. Nej nu ska ja gå å tjäna pengar :P









 

Gissa vem som klarade teoriprovet med 52 poäng? ;)♣

Kommentarer
Postat av: ehlin

grattis sarrrrrrrrrrry :D !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback