Flashbacks

Idag hittade jag några trevliga 1or från Deje på skolan. Kul å snacka med. Man börjar allt längta tillbaka lite till Dejeskolan...
Å nu när jag letade efter mitt lås (som ja förövrigt INTE HITTAR :@) hittade jag avslutningsboken från 9an. shit va man saknar gemenskapen...://
Måste bara citera två av mina bästa killkompisar;

Hej Sara!
Nu ska alla niors skara ut och fara
Minnena är många och de tre åren är snart gångna.
När jag tänker tillbaka på tiden som gått, tänker jag på Hawila där vi mest låg och vila.
Men det blev inte så mycket lugn och ro, på grund av FO.
Eller Erik som försökte rappa, när du jag och matte försökte slappa
Eller Arne Weise som ville att jag skulle pumpe bajse.
Jag minns att jag hade tre kronor över, vi kastade dom i vattnet och önskade oss något som om de vore förklöver.
Iskolan är det mest längtan om att det ska va över, och att sommaren ska ta över
Men vi syns väl igen. Och Sara, Ta vara.
Pussar och kramar
Mattias Nilsson



ShoOoOoo!!!
När jag minns tillbaka på min skoltid så ser jag några underbara ögonblick där du varit en av huvudpersonerna. Det var tider då det begav i fyran. Jag hade just fått medlemskap i discoklubben då det var dax för partaj, vilken fest ååhhh!
Den tiden vill jag uppleva med dig igen.
/Din evigt trogne vän Fredrik Olsson


Gaah! Jag vill faktiskt också uppleva den tiden igen. Bra mycket bättre än tiden just nu...
Hitta lås till Cp-skåp vare ja!





 


Kommentarer
Postat av: Ehlin

jahaja., nu duger man inte till nåt .. hm...

Postat av: Ehlin

SARA, SARA sedermera braten har uppdaterat, tjoho !

2006-08-29 @ 13:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback