Om jag var 15 år..

Tänk om man var 15 år igen. Genast skulle jag byta namn till Jasmine Petronella Beatrice Löf von Griph. Mina nära och kära skulle kalla mig Nellie. Jag skulle blondera mitt hår och låta naglarna växa. Jag skulle också bilda olika gäng med mina väninnor. Mina närmaste skulle ja kalla Puppys och övriga för Paljettflickorna. Då skulle jag bli omåttligt populär, eller hur?
Jag skulle skaffa mig en pojkvän som va kurd, men gärna med något namn som Emilio eller Michel så att folk trodde han var från Italien. Han skulle jag ha mitt livs längsta förhållande med, 6 månader! Vi skulle hela tiden matcha varandra och vara drömparet som alla ville efterlikna.
Fast jag bara var 15 år skulle jag vara en vuxen sådan. Mina intressen skulle vara långa promenader bland villor och tänka på världens överbefolkning. Eftersom jag betedde mig så moget skulle jag självklart se ner på alla 14-åringar som super varje helg och inte kan sköta om sitt hår. Men själv skulle jag och mina Puppys ha porrmiddagar där vi bar Playboykläder och sedan åkte vidare till något hippt 18-(observera minus) ställe där jag hade en personlig inbjudningslista på sisodär 200 personer. För jag var ju så omåttligt populär!
Om jag fick bli 15 igen skulle min mamma gärna få tro att hon var 25 och även klä sig så. Vi skulle ha varit världens ovänner men nu var vi bästa vänner! Hon skulle köpa ut från systemet och blanda drinkar åt mina Puppys på våra porrmiddagar. Hon skulle låta mig vara ute så länge jag ville bara vi gick på manikyr dagen efter.
Jag skulle veta allt om hur man tar hand om sig själv, sitt hår, sin kropp, sina naglar och jag skulle veta exakt vad som var inne eller ute och absolut inte ta på mig något som var ute. Absolut inte en kjol!
När jag gick på stan skulle alla peka på mig och kunna mitt namn. Jag skulle ha så många som ringde till mig så att jag seriöst funderade på att byta telefonnummer.
Jag önskar att jag var 15 igen...

Kommentarer
Postat av: ehlin !

hahahhhah GO sary gogo go sary ;)

2006-04-26 @ 09:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback