Fredag full av jobb

Oh alla knappar tillbaka! Fet Kursiv och Understruken here we go!

Är tillbaka i södra Kensington för helgen och det känns mkt bra. Har rast från jobbet just nu och har precis fått i mig en blue cheese burger och en GBK-salad! Har nog inte ens kommit halvvägs genom menyn än. Chicken Satay kan vara favoriten än så länge.

Igår var jag ute på stan med Andrea och Emma. Vi gick igenom sisodär 6 Zaraaffärer men hittade ändå inte det vi skulle. På kvällen hade vi sugrörsparty med Linnea och ett gäng grabbar! Roligast när en utav sistnämda grabbar satte igång brandlarmet men var helt omedveten om det. How can anyone be that stupid? Take the staff door instead of the gentlemen?


Det är oerhört lugnt på restaurangen just nu. Sämsta veckan på hela året. Alla är ju panka. (Jo tack..) Föresten hade jag och Andrea ett spännande möte med vår hyresvärd imorse. Haha.

Nej nu ska jag se om jag kanske behöver tvätta lite och sen tillbaka till jobbet där även Andrea jobbar kvällen med mig - kul!
På återhörande. Puss

Kommentarer
Postat av: E

men åååhh hallååå?

Postat av: Rebecka

:D:D

Skickade precis ett sms till dig :)

Har du ett engelskt nr jag kan fa??? Skulle va skoj om jag kunde ringa dig!!

kram

2010-01-14 @ 14:44:14
Postat av: sandra

heeej mangmang. Låter som livet i London flyter på bra :D miss u

2010-01-17 @ 20:09:15
URL: http://sandrewskij.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! Jag var i Florida som utbytesstudent 06/07 och nu till sommaren ärplanen att jag ska åka tillbaka till USA, dock som au pair den här gången. Mitt projektarbete till gymnasiet är att skriva en blogg om USA i allmänhet. Har länkat till dig i ett av mina inlägg (från 17 jan) istället för att lägga till dig på min länksida (kolla i bloggen så fattar du). Jag skulle verkligen uppskatta om du skulle kunna skicka in de uppgifter som jag saknar (åter igen; kolla länksidan så fattar du). Använd gärna fliken "kontakta mig". /Sofie

2010-01-18 @ 14:23:49
URL: http://sofiesusa.blogg.se/
Postat av: Josefin Lilja

Hej!

Jag åker till USA i slutet av mars och ska skriva ett reportage om svenskar som bor där. Det är en skoluppgift och kommer alltså inte att publiceras. Får jag intervjua dig så hör av dig på min mail: [email protected]

Hälsningar Josefin

2010-01-28 @ 16:54:25
URL: http://josefinlilja.blogg.se/
Postat av: E

Saaaaaaaaaaaara nu får du för fan blogga lite, ÄRLIGT!!!!!!!



(PUSS JA ÄLSKAR DIG :) )

2010-02-06 @ 10:13:38
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback