Night Bloggin´

En gång i en tid som ibland känns som igår och ibland känns som 100 år sen fanns världens bästa högstadiegäng! Sara, Sandra, Linda, Eleonor, Michaela och Andrea!

You´re the inspiratiooooon!

Satte mig vid gamla datorn nu och hittade filmen jag gjorde om oss då nångång för längesen... (eller vad det nyss?) Fy va många minnen vi har tillsammans. Skratt och gråt.


Jag vet att jag ibland lever alltför mycket i det förflutna men ibland kan man inte låta bli att sakna och önska sig tillbaks.





Kommentarer
Postat av: Amina

Vi ringde om varrandra igår:)

Försöker igen ikväll!

SAKNARDIG!

Postat av: jennifer

inte jag? :o :'(

2009-03-10 @ 09:21:48
Postat av: sandra

haha det känns som om det var jätte längesen, men fina bilder tog vi som vi kan kolla tillbaka på :)

2009-03-10 @ 17:09:54
URL: http://sandrewskij.blogg.se/
Postat av: j...

du skrev ju vääärldens bästa högstadiegäng och sen alla era namn men skit samma.. gåre bra me engelska kursen?

2009-03-10 @ 18:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback