Lavrion

Liten update då!
Så har man varit här nere dryga veckan igen. Helt okej vecka där jag har seglat med två familjer. Cissis båt har hängt med hela veckan och även Christian har mött upp oss då å då. Trevlig att ha kvällssällskap! Imorse vinkade jag hejdå till kunderna (blir så fäst vid alla att det är jobbigt! haha) som var helnöjda med veckan.

Ikväll blir det chiiiiilll. Baspersonalen har fest långt bort men som tur är Anton kvar (Hoppas även C och rebecka) så vi ska styra ihop lite hemmaspa och shapa upp oss! haha. Imorrn blir det häng med Amanda. Vi ska baka och ha oss för på måndag är det midsommarparty!
Och på TISDAG kommer mor och bror :D :D En-två dagar i Aten och sen ska vi bege oss ut i övärlden. Börjar nog på Antiparos så får vi greja resten därifrån.
Är som ni förstår ledig :) Gottgott. Party med Amanda och greker och sen mys med Rebecka en vecka efter familjeturen.


Well, då vet ni vad jag har för mig :D Hoppas allt är fint! Krams

Kommentarer
Postat av: E

ååhhh jag vill komma till dig och till värmen NU :D

Ringer dig i veckan !



PuSssssssssssssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback