Cheeese

Värst vilken softishhelg det här blev! Igår vågade jag mig på att köpa ostbågar för första gången här i USA. Det känns som att det kan gå riktigt fel men ja blev faktiskt rätt positivt överraskad. Enda nackdelen var att dom var så STORA, självklart - jag är ju här jag är! Och OLW´s smakar nog mer. Men alltid kul att ha provat, haha!
Idag gör jag också nåt ja inte gjort på länge. Har flätor i håret! År sen! haha. Men riktigt gött är det att få bort allt hår :)
Nu om nån timme bär det av till The Striphouse där vi ska ha lite firning av min halvårsdag. Själv känns det inte så speciellt att vi ska gå ut men mamman är så excited över den här middagen så det känns kul att hon bryr sig!
Hoppas allt är bra där hemma! Saknar er. Mycket.

image638

Kommentarer
Postat av: E

SÖTSÖTSÖT:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback