Bekymmer

Det är inte alltid så lätt. Det blir inte alltid som man tänkt sig.
När hetsen över att ha haft familjen här har lagt sig har annat kommit på tankarna. M å s t e fixa allt inför Sandra-Michaela-Linda besöket. Hotell ska bokas och allt måste gå ihop med olika tider, jobb och flyg :/ Även om det ska blir alldeles underbart att mina älsklingar kommer är planerandet inte alls kul...
Att gå på en weekendkurs på college är inte heller så lätt som man tror har vi insett idag. En 4-timmars bilresa till destanation unknown överraskade oss lite oväntat så nu vet vi inte hur det blir - med något.

Nej usch.
Nu har jag drock dragit på mig min CREW-tisha och ska bara drömma mig bort till platser och folk jag mött med detta plagg på kroppen. På min kära båt är allt så bekymmerlöst. Alla går in med sån härlig attityd. "Allt löser sig". Man lever i ett konstant float av kärlek. Lindvägen 3 Fridhem och någonvästkuststad (att inte ha reda på var man är hör liksom till) Klockan 06.30. Spanjorer, Cameron Diaz, jag och en soluppgång. Man är bäst i världen och det finns ingen morgondag. Människor som är motsatsen till en själv men ändå bara mötas av glädje uppoffringar och förståelse.
Mm, lite Osten-pepp är precis vad jag behöver. Nu blir det sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback