In och ut ut och in, in och ut igeeeeen!

Goood Morning!
Nu vill jag helst av allt bara att min värdfamilj ska åka iväg nånstans (dom brukar väl inte ha tid att vara hemma på helgen?) så jag kan lägga mig ute nån timme. Igår sprang jag mest ut och in hela tiden. Först och främst för att det va trädgårdarbetare i trädgårn typ var tioende minut. Sen för att när jag väl var inne klagade jag för mig själv att det var så kallt (ACn går ju för full kraft nu) och då fick jag dåligt samvete för jag kunde ju faktiskt gå ut. Och då gjorde jag det men pallade max 10 minuter.
Igår eftermiddag hann jag också med samtal med både bror, far och mor. Skönt att höra dom :)

Nu ska jag ge er små bilduppdateringar från helgen. Puss och kram hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback