Så gick den bloggdagen...


Nejmen vad kul! Vad blev det av min bloggdag? Ja, jag kan ju inte skylla på att jag inte haft tid för jag har slappat här i mitt rum hela dagen. Men däremot kan jag skylla på att jag inte kommit in på blogg. Åååh! Jag som såg fram emot att skriva och berätta. Nu börjar jag jobba om en kvart så det blir ju inte så mycket av det.
Ikväll vill dom att jag ska följa med och kolla på Ethans basketmatch (Ethan är 10 år och Jason är 5). Det är jättedrygt att kolla på hans matcher - långa är dom också! Men jag har egentligen inte slutat jobba när dom åker iväg så känner som ja borde joina.

Yeye. Nu ska ja ladda upp ett inlägg som inte funkade förut.
Vad gör ni ikväll swedes?

Kommentarer
Postat av: E

jag har (som du kanske har läst) varit i din by deje och plaskat runt så nu luktar jag klor.. Ska faktiskt lägga mig nu för jag är skittrött.. Blev massa shoppat också, HURRA :D hiih.. Vad ska du göra i helgen baaabe? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback