Oh mah gad. LOOK at her booooobs


Hejhej! Nu har jag sovit några timmar med Ehlin och A-I och pysslat med lite andra saker.
Funderar på om jag ska pysa upp och nalla lite cashewnötter. Tänkte titta på Gynnings program. Idag är en riktig slappdag! Igårkväll när jag var i gallerian fick jag sån längtan efter pappa så jag fick gå och köpa en "pappatröja" på Expressmen. Den är jättego så den myser jag i nu!

Jason och Ethan var jättejobbiga imorse. Ethan kan man lugna ner för det är bara att säga "Skärper du dig inte så får du inte åka till Superbowl" men man har inte riktigt något att hota Jason med. Hans favoritutryck imorse var
"Sheeeeees HOT!"
"Oh mah gad. LOOK at her booooobs"
"You want a piece of me huh?"
Samtidigt som han drog upp tröjan eller drog ner byxorna!



Men åh nu kom jag helt av mig i skrivandet... Kollar på E! - Daily 10. Massor om Heath Ledger. Alltså han har gjort så sjukt många bra filmer. Så dumt dumt dumt allt det där :( Han var så fin!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

(Haha) Shiieet, hur gammal at Ethan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback