Who Me? Yes you! Not me?!

Amina skrev för någon vecka om kära visan Who took the cookie from the cookie jar och idag ska jag göra detsamma! Jag är nämligen skyldig. Igår bakade jag, farmor och David chokladciggarer och sen dess har jag gått runt med en silvrig kakburk under armen. Just in case...
Okej alla vet att jag älskar godsaker men kakor och dylikt är väl inte direkt favoriten jämt.
Men herregud va gott.


Och apropå Amina så är hon back in Sweden :D:D Väntar nyfiket på ett samtal men förstår verkligen om du har fullt upp :P Då ska vi bara se när vi kan få in en Lundresa.. Och Linköpingsresa. Och Osloresa. Och Wienresa. Och Leksandsresa. Fast det senaste sker nog snaaart ;) Vi måste ju få hem Sandra till julen i Värmland!!




Kommentarer
Postat av: jennifer

du har blivit utmanad

2008-12-17 @ 09:22:16
Postat av: Amina

hihih:D

Saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback