NYC kväll och nattdjur

Godkväll, godnatt, godmorgon...
Precis hemkommen från New York där jag flängt runt med Jizzle! Trevlig kväll - kan inte gå fel med den tjejen!

Jag ville mest bara berätta att det märks att det blivit vår! Rådjuren blir bara fler och fler och det är timmar som denna som dom lever för verkar det som:P Vet inte hur många jag körde förbi nu på hemvägen och när jag går ur bilen, vad möts jag inte av om inte ett rådjur? Bara nån meter från mig. Och ett till, och ett till, och ett till. Fyra rådjur och jag står där och glor på varandra. Jag undrade vad dom tänkte men sen blev jag trött i fötterna och gick in. Haha. Nej men det är inte alls kul att det kryllar av dessa djur. Man vill ju liksom hem på natten, inte krypköra!

Hörs imorrn!

  
Dryck och mat
 
"Vi måste ju ta kort på våra outfits i sann blogganda"
  
Byebye @ Pennan!

Kommentarer
Postat av: Ehlin

SNYGGING! Va fin den där gröna var!! Saknade dig igår!!!! PUSS ÄLLLLSK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback