"DRICK DU DITT ISVATTEN"

Nattinnebandyn va roligare än väntat!
Skjutsa in brorsan och kompis som skulle spela och sen drog jag och Ehllan till BK ett tag. MKT roliga (berusda, okej FUCKING DRETFULLA) människor rörde sig där vid den tiden vi va där ^^ hhahaha. Underhållning på hög nivå.
"DRICK DU DITT ISVATTEN" (och håll käften)
Smög oss även förbi kungsgatan och träffade bl a Felicia som va partyredo ;)
Sen bar det av till hallen igen!! Mkt mkt folk och vi funderade på varför inte vi va med och spelade egentligen!? Verka ju skitkul. Såg en match med brorsans kag mot killarna i klassens lag. Hahaha. De gick hårt på Anton! Och mediabrudarna kollade en aning snett på oss när vi buade åt killarna i klassen och hejade på andra ;P
Stannade ganska länge för att dom skulle få åka med hem igen. Dom blev så sletna så sova där va nog ingen bra ide.
På vägen hem fattade jag och E ett klokt beslut. Vi skulle skippa ridningen idag! GUUD SÅ SKÖNT! Vaknade vid 8tiden imorse när jag egentligen skulle åkt. Mmm.. då kunde jag bara blunda igen och sova några timmar till!

Idag va de in till skolan lite och sen tog jag å A-I en runda på stan. Köpte en billig klänning som jag nu i efterhand inte alls va nöjd med :P Men som sagt billig.. kan väl komma att användas nångång kanske!

Jag borde sova men ja väntar på att mor ska komma hem...

Kommentarer
Postat av: Ehlin

haha nej det kanske var en liten överdrift men.. stressad var jag ju ändå ;P !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback