The winner takes it all!

grrr .
är sådär fett trött men här sittar man ändå och då kan man ändå skriva liiite.
A-I, Ehlin, Lidström, Ingrid, Berg och Ida va här ikväll och åt mat å spela spel. det var mkt mkt mkt trevligt. ja vann litte :D Malin H kunde inte komma av okänd anledning och Malin G kunde inte komma pga av knät :/ FUCK Malins knä!!!! Nee, vi får ses nån annan gång!


ehm, hitta på nåt med mig imorrn vettja? Jag vill inte gå ut. Men det verkar som om de flesta andra ska det. Kusin David ska tydligen va chaufför åt killarna och då tyckte Jennifer att jag skulle va chaufför åt tjejerna.. så att det liksom blev kusin-Leben-chaufför-kväll... men jag vet inte ja. Beror väl lite på bil kanske.

nä nu ska ja kolla på nå klipp ehlin skicka..
herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback