Morning!


God morgon! Ligger här i sängen och vägrar gå upp. Funderar på att sova lite mera istället. Nu är ju alla bloggar genomlästa så ja känner mig lugn :P Äter Marabo mjölkchoklad. Tack Ikea och Tack alla fina människor i Sverige som skickar. Nu skulle det inte vara fel med lite Fizzy Bubbles också! haha. Man måste ju blanda chokladen med något. Chips brukar också gå bra.

Igår hade jag en mycket trevlig kväll med Lovisa. Vi åkte till någon stad som ja inte kommer ihåg namnet på nu och åt kycklingpasta. Tyvär så gillar dom att dränka all pasta i tomatsås i detta land :( Inte jämt så gott...


Jag skulle vilja ha riktigt snygga lösögonfransar till nyår. Undrar vart jag kan finna det? Blir kanske en sväng till Rockaway senare.
Nu ska jag sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback