Babysitting


Hejhej! Nu har jag precis slutat jobba för idag. Var med killarna typ mellan 5 och 9 :) Det va faktiskt roligt för hade ändå inga planer! Vi var först och åt på ett mexikanskt ställe. Åt quesadilla som va dränkta i ost. Nyttigt värre. Sen gick vi till en leksaksaffär och dom pekade ut saker dom önskade sig - bra! Innan vi åkte hem igen blev det ett besök på favoritet Maggie Moose där det äts glass :D Mumsmums!


Och nu har ja precis laddat hem en "testversion" av photoshop. Så jag får ha det i en månad iaf. Har varit mkt saknat. Behöver det för julklappen (som inte är en julklapp utan hanukahpresent) jag ska ge till Andy o elyse =)

image409


image410


Nu ska jag äta Singoalla ett tag och sen sova.
Imorgon tar vi nya tag!
Puss

Kommentarer
Postat av: E

öh..det flyger en lego där, eller äre ett ufo?!

KUL att du bloggar lite bästaste du!!! pussi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback