SAKER JAG KOMMER ATT MISSA UNDER MITT ÅR:

ikväll har folk (allt från mamma till msnpolers) varit så snälla och påpekat allt bra jag kommer missa nu. precis vad jag behöver. men vi gör det tillsammans. en lista. jag kommer må så bra av att se den.
skriv gärna en kommentar så fyller jag på. snälla...




∞ Idol
∞ Top model Sverige
∞ Top model usa
∞ Sista säsongen av Sopranos
∞ Seriepremiär för HKB (OCH hela säsongen)
∞ Seriepremiär för FBK (OCH hela säsongen)
∞ Takidaspelning
Uppdatering;
Bonde söker fru
Farmors 70årsdag, farbrors 40årsdag och nästan alla mina kompisars 20årsdagar
Lars Winnerbäckspelning
(
Även om jag absolut inte skulle gå på den kommer jag ju faktiskt att missa den)
Jag skulle ju ändå inte närvarat när min kusin föds men jag kommer missa min hans/hennes första år

Kommentarer
Postat av: Anonym

lars winnerbäck på sundsta:P 3:e nov

2007-08-28 @ 10:43:58
Postat av: Anonym

bonde söker fru

2007-08-28 @ 10:44:24
Postat av: Ehlin

hahahahha bonde söker fru? hahaha..Förlåt om det var jag som påpekade top model o idol.. Det var inte meningen :( SPA IMÅRRN E LÄNGTAR.

Postat av: Anonym

när kusinen föds

2007-08-30 @ 11:13:38
Postat av: Anonym

ehlins körkort ;)

2007-09-03 @ 13:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback