STORMEN KOMMER!

Alltså dom som sa att stormen skulle komma i fredags verkade vara lite tidigt ute... NU är den här. Fatta va de blåser ute eller?! Går ju knappt å gå. Sen att de är typ 20 minusgrader som är ute å blåser gör ju inte saker bättre. usch usch usch! hata.

- Sara du är ingen sån där man vill strula med. Dig vill man gifta sig med. Tur att man har killkompisar som vet vad man ska säga!! :D

Jag känner verkligen för att rensa upp. Rensa en massa. Rensa låtar på datorn. Jag har inte en enda bra låt. Jag ska rensa winamp-listan. Bort bort bort ska dom.

Huuuuu! Nu ska jag tillbringa resten av natten om det så krävs till att hitta åtminstone 5 låtar som jag klarar av att lyssna på. Peace



73439-80
Nästan ett helt år sen. Jag tycker nog inte vi förändrats så mycket. Det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback