Lilla Lilla Johan!


haha ja så Johan blev kvar ytterligare en vecka i Idol alltså. Tycker nästan synd om honom. Han är ju faktiskt så mycket sämre än Markus och Erik och han har lyckats med att slå ut favorit efter favorit! Men det skulle inte förvåna mig om han går å vinner hela skiten! Väldigt fint gjort av Markus o sjunga för sin flickvän föresten... men det gav nog inga röster!

haha jag vet inte va det blivit av mig och fredagar. Har verkligen inte gjort nånting speciellt på hur jättemånga fredagar senaste tiden känns det som. Bara varit hemma, lagat mat, ätit godis och kollat på Idol! Men inte mig emot :D Idag var även David här och förgyllde. Giller den killen GRYMT! "Tänk att få vakna upp varje morgon till Your song eller Emagine. Uuuuunderbart"

I skolan började vi med att dansa. Det var riktigt kul och mycket svettigt! jag vill BO på ett ställe som Pulse. Värsta Spa:et typ!!! gahhhh....
Sen tog jag o Ehlin oss en promenad därifrån. Blev mycket sugna på mjölk men istället shotade vi vatten i cafeterian när vi kom tillbaka till skolan. haha. Softning i skolan blev. 3timmarshål! Sen blev det att följa med Sandra som moraliskt stöd en sväng och sen tillbaka till skolan för redigering av reportaget... Det är inte ens värt att kommentera!

Just nu är det Queen-Fat bottomed girls som gäller! Snart blir det nog sängen va?! Sov iofs 2-3 timmar när ja kom hem men börjar bli lite sömning

Planer för imorgon nån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback