If I die before I wake

Torsdag innebär som vanlig låååång sovmorgon. Och som traditionen bjuder så va farmor å farfar här och fikade på förmiddan. mys! Jag fick även lite försenad namnsdagsuppvaktning. VÄLBEHÖVLIGT! Nu för tiden är det ju många som går igenom mormors/farmors garderob för att fynda men nu var det farmor som gick het i min garderob istället! haha. Sålde ett par skor till henne:D VÄLBEHÖVLIGT! Fast... de blir ändå inge Sthlm. Calle som vi tänkte fira var tydligen busy. Men då blir det tid över till annat iställe...!

Sen var det iaf skola, 2 lektioner. Textkommunikation I looooove!♥ Idag fick vi beskriva varandra typ som olika saker.
Jag var;
Kaka: Kladdkaka
Sport: Ridning
Möbel: Sleten(! haha) men snygg gammal fåtölj
Fortskaffningsmedel: Luftballong
Ja  å sen var det ju beskrivningar till alla också;D Typ den om kladdkaka "Ja alltså kladdkaka är ju ganska tråkigt..." hmmm, vet inte riktigt hur mina klasskamrater ser på mig! haha nerra. Ingrid förklarade flera gånger sen att det blev lite fel!
Sen drog vi övertid å vi missade bussen=///// HATA!!!!!!!!!! Så jag fick driva runt på stan med endast 4 enkronor nån timme och tigga pengar. Men fick inga pengar så till slut övertrassera ja mitt kort så nu har ja 70 MINUS! Heja sara!!
Det blev iaf hockey till slut efter lite support från Gotte. Det var mycket trevligt. Ännu bättre vare att färjestad vann, välförtjänt.

YEs... har väl inget mer att berätta och ingen lust heller för den delen!
Imorrn är det fredag och fredag är bästa dagen. För sen är det HELG!

herra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback