Eddie, min vän <3

Jag "råkade" nyss komma in på ett forum som en av Eddies bästa vänner skapade när han gick bort. Han skrev helt enkelt vad som hade hänt, mest för att få det ur sig och för att ge andra en tankeställare - det kan vara sista gången ni ser era vänner, ta vara på dom.
jag måste bara få ur mig detta...
Detta forumet har fått hur många kommentarer som helst. Många bra men sen jättemånga fucked up kommentarer också. Alltså va tänker folk med??!? Folk från hela Sverige som inte har en aning om vem vår Eddie egentligen var diskuterar än idag hur hans död "EGENTLIGEN" gick till. Släpp det?
Folk skriver att det var dumt att skapa denna tråd, att det bara var för att få medlidande? Herregud. Tänk på vad ni skriver. Det kan vara ni en dag som sitter och vill dela med er av minnen med eran döda kompis vänner...
Aa alltså jag blir bara så trött på allt tjaffs, än idag liksom?
Kan vi inte bara minnas Eddie utan att anklaga varandra för saker?
För du Eddie, du var mitt vakande öga. Du dök alltid upp i dom mest välbehövliga stunder. Jag fattar än idag inte hur du lyckades? Du var så god rakt igenom. Vi delade så mycket, och det  kommer ingen annan åt. Allt det där spar jag inom mig tills vi möts igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback