DUMMA SARA!

Hela förmiddagen har jag suttit vid msn. Anna-Ida berättade att hon har körlektion imorrn. Dom har alkolås på deras bilar. hahaha! Så hon får ta de lite lugnare ikväll än planerat. Sen pratade jag med Malin. Hon skulle ut å köra nu. Imorrn har hon teoriprov och om hon klarar det ska hon boka uppkörning :D Hurreey!
Alltså har ja snackat en hel del bilkörning. 12.40 kommer jag på att JAG har körlektion 12.45!!!!!
Fatta va surt. Va DUM jag är. Har ju ändå inte nåt å göra idag. Perfekt bilväder. ååååååh =( Nu får jag betala och istället har jag en körlektion FREDAG kl. 08.00! JIPPI!!

HUR kunde jag missa det?!?!
Va sur ja blir på mig själv...

Kommentarer
Postat av: Eleonor

fan vad tråk ;(

2006-11-02 @ 11:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback