SuperSkönSöndag!

Jag är något trött på alla blogginlägg om våren dit och våren hit. Men idag tänker jag faktiskt lägga ett till inlägg i högen! För idag var det ju verkligen u-n-d-e-r-b-a-r-t väder. Vi var upp till stugan och tittade. Satt nere på bryggan och solade. Så SKÖNT! Jag har glatt mig åt vintern länge men nu kan vi gärna hoppa till sommar.
♥♥♥ Men först och främst ska jag ha en sista termin på gymnasiet med bästa klassen ♥♥♥


image206



På kvällen kom Anna-Ida och Ehlin hit å vi pluggade litte. Sen joinade även Linus och vi åkte upp till Deje och åt pizza, kebab och kycklingrulle. Det dög ;) Satt fint. Trots att vissa hade tagit för sig av kex, ost, kaffe, kakor, jordnötter och chokladbollar innan så gick det ner!


Nu väntar jag på att mor och far ska komma hem så jag kan få en rapport från Dolly Parton konserten. Pappa Parton. hahah. Hoppas han fick LITE roligt iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback